Pasti korang semua bagi perempuan ada teman lelaki kan ? pernah tak teman lelaki korang menangis untuk korang ? Hmm pasti ada .. Tangisan seorang lelaki amat berharga, tidak akan menitik kerana ego ! Ego lelaki memang tinggi.Lelaki hanya akan menangis apabila emak , kakak dan adik perempuanya sahaja.Tak semudah lelaki nak mengeluarkan air mata untuk seseorng kekasih yang belum bergelar ISTERI .. Pernah x korang terpikir betapa mahalnya air mata lelaki ini . . Bila mereka menitis air mata kerana anda anda sangat bertuah.Dia adalah lelaki sejati, bukan tangisan yang dibuat2.
Dia , kekasih saya mengeluarkan airmata kerana saya.Terharu kan ? Ini lah tanda lelaki tersebut betul2 mencintai korang.

Hargailah dia selagi dia ada . Jangan kita tinggalkan org yang menyayangi kita , kerana org yang korang suka tue, akan tinggalkan korang untuk org yg dia sayang.Terimalah dia seadanya.. Walaupun dia serba kekurangan bersyukurlah ada org yang menyayangimu didunia ini .. HARGAILAH SESUATU SEBELUM HILANG :)

0 comments:

Post a Comment

Jangan malu2 atau segan ye .. Hehehe .. Cekomen ckit ..
:)