kawan2?? apa mksud kwn yer? mengambil kesempatan bila berlembut .. mula nek lemak ?? K-A-W-A-N adalah susah senang .. xtikam belakang .. sentiasa ada wlupun apajua keadaan kita .. bila ada something .. bru gedix nk dekat .. alkisah something yg aku mmg nk luah dlm neh .. pasal minah ne.. cerawat ya amat ! suma kena ikut dia ?? aku ne apa? kuli batak dia?? mmg tension.. mcm2 kerenah .. la ne .. xmau nek moto dah .. blagak .. mgada .. wlupun kwn bek aku.. tp agak2 la kan.. aku pun org jugak.. nk dgr ckp dia memenjang .. abes ckp aku? dia ajak g jumpa kwn dia la.. konon2nya la kan.. aku pun bwk la.. nk tau sbb dia ajak aku ??? sbb la ne aku nek KETA .. jentera 2 yg wat dia mgada.. klu aku ajak dia kuar .aku kena ambik dia smpi dekat umah .. pk la.. ada otak kan? umah U jauh 4 batu dari rumah kita .. so kena ambik u kena patah lik sejauh 10km .. :) patutkah ?? xsalahkan dia letak moto diumah aku ?? kan ??? aku yg bwk keta.. aku boh myak.. dia jadik MEM besar la.. bila aku ajak kuar jumpa ksygan aku ??? alasan ... SEGAN LAH , MALU LAH ..knp ?? xpkai bju kew?? dia ajak aku teman shoping dengan PAKWE dia.. xpe kan??? aku dgn bodohnya ikut la.. NK TAU SBB APA?? sbb JAGA ATI KWN ..rancang nk pegi mcm2 last2 xjadik... Sebab ALASAN ! ITUKAH KAWAN ???? SEDIH AKU BILA PIKIR MCm 2 !

0 comments:

Post a Comment

Jangan malu2 atau segan ye .. Hehehe .. Cekomen ckit ..
:)