Assigment ! pehal la kena wat banyak sgt .. swasta lak tuh , kerajaan tak pa la banyak pun.. dah la bayar mahal.. pas tue assgment banyak .. kedekut markah .. Eleh !!! ne geram ne, nk lepas tension tau x.ary2 tgk laptop ! pnat tau x lecterure !!!! dah la xdpt gaji , keja lg kena wat .. mengalahkan masuk uitm ja.. uitm pun okey.. nympah aku.. dah la bagi kerja sekolah.,,esei lg .. suruh wat big book .. kos mahal ingt pak aku cap duit ka weiiii!!!!!! geram betoi.. duit pt, kedarah abes.. hostel smpi 800rts... xcian student ka?? hampa ne ikhlas wat ke .. ke nk kaut untung?? aku pun manusia biasa la .. penat da dlm kamus hidup aku tau !!!
dulu masa kolej aku lg truk la wat kerja, wt asgment...bukan esei tulis dalam laptop .. cm budak sekolah ja.. dulu aku guna kemahiran da !... 3 4 HELAI DRAwing.. aku tak kesah .. nk tau sbb apa???? KERAJAAN BAGI DUIT ! PERUNTUKKAN LA UNTUK STUDENT BAWAH KPTM ! berbaloi la belajar situ ! Huh !!!!

0 comments:

Post a Comment

Jangan malu2 atau segan ye .. Hehehe .. Cekomen ckit ..
:)